Wednesday, January 07, 2009

Aku Pasti Datang - Bunga Citra Lestari

Lagu ni dah brapa hari dok 'play' in my head, i pun dah brapa hari dok humming lagu ni..semalam hubby terus on kan his laptop and play for me this song! I love him..so much! :) He always know what to do to make me smile :D..I love him so much!!!

*Biar malam yang kan menghapus gundahmu*Nantikan hujan dia kan basuh hampamu*Aku hanyalah jiwa usang yang bahagia akan cinta*Maafkan atas jenuh yang mendera sesaat*
*Aku pasti datang menjemputmu*Tepati janji yang sempat terhenti*Aku pasti datang 'tuk hatimu*Penuhi janji untuk dirimu*
*Beri ku waktu semakin mengenaliku*Dengan tanpamu*Agar ku yakin atas pilihan hatiku*Adalah kamu...*

*Aku pasti datang menjemputmu*Tepati janji yang sempat terhenti*Yakinlah Aku pasti datang 'tuk hatimu*Penuhi janji untuk dirimu....*Untuk dirimu.....*Wooohuwooo....*

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...